hikaye , sex hikayeleri , seks hikayeleri , erotik hikayeler

Şubat 13, 2008

İşte Bu

Filed under: Ulaşım Araçları — gercekhikayeler @ 4:13 pm
Tags: , , ,

iett otobüslerini bilirsiniz bindikmi adım atacak yer bulamayız yine öle bir otobüse binmiş evin ylunu tutuyordum birde baktım 2 durak ötede bir liseli kız bindi bende hemen kalktım yer verdim kız tşk etti bana. bende rica ederim dedim ve yoluma devam ettim içimde hiç bir kötülk yoktu ta ki kız eteğini sıyırana kadar eteğini syırdığında osütün gibi bacakları ortaya çıktı ben gözümü ondan alamaz oldum oda bunu istiyodu zaten ben bir kağıda tel numaramı yazdım aradı beni buluştuk her türlü siktim kaltağı ama en manyak fantazim ise balkona çıkartıp balkon taşına domaltarak sikmekti o liseliyi sikmek istiyorsanız işte msn si ayse_hayalim[at]hotmail.com

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Yorum bırakın