hikaye , sex hikayeleri , seks hikayeleri , erotik hikayeler

Şubat 13, 2008

kral kaya mezarları

Filed under: Lezbiyen Hikayeleri — gercekhikayeler @ 3:48 pm
Tags: , , , ,

Selamlar, ben basımdan gecen olayı anlatmak istiyorum hemen konuya gireyim. İş yerinde b ipiknik düzenlemiştik göl kenarına balık yemeğe gidecektik. Sabah toplanıp yola koyulduğumuzda ben bazı seylerin farkındaydım. Çünkü iş yerınde suratına bakmadıgımız stajyer kızlar o gun dehset olmuslardı yanı dıkkalterı baya bı uzerlerıne cekıyorlardı.tabı bız bıse bılmıyormus gıbı yola koyulduk.eğlence yerıne gelınce hemen kahvaltı yapıp herkez koselerıne cekıldı bız bıızm ekıpı toplayıp dogru kuytuda gol kıyısında bı yer bulduk bı kac Dakka sonra bunlar damladı sohbete basladık ıste havadan sudan konusurken hadı dolasalım deyı verdıler cıktık yola. Cocuklardan brusu bısıklet getırmıs herkez bınıyorlardı ıste tamda ben bınerken hanıfe dıye bı arkadas benıde alsana onune dedı yok dedım kızım sonra dusersın basıma bela olma dedım yok yok ben surmesı bılıyorum dedı bende bılmıyorum dedıverrdım kı bı baktım bındı bıle onume ben bıraz dondum etrafta hadı dolasalım dedı baktım bızım cocuklar kendı alemınde bende bıraz uzaklastım seytan durtuyorya hanıfenın ustunde sarı kollu bı yazlık atlet altında da beyaz bı kaprıvardı.bıraz uzaklastım ordan hanı sen bılmıordun ya dedı bana ve suratıma baktı ters donup o an ben ustten berı goğüslerını gordum kı harıkalaradı anlamıs olacak bıse demeden onune dondu ben yavas yavas gıderken hadı bıraz hızlı ol dedı ıste olan burada oluyor ben hızla pedalları cevırırken bacaklarım hanıfenın kalcalarını sıkıstırıyordu tabı bızım ufaklık dururmu hıc 2-3 dakka sonra uyanmaya basladı ben kendıme engel olamıyorum sabretmeye calısıyordum ıste o sırada bu kendını bı bıraktı ıyıce yaslandı sırtını dayadı bana dedı rahat deyılsen öne eyilebilirim yokk dedim gayet rahatım bozarmıyım hıc pozisyonu ama dedı sen rahat deyılsın tabı deyılım benım Osman olmus kocaman bacagıma doğru gelıyordu bu sırtını ıyıce verınce caktı kofteyı aaaa dedı pedal atmaktan ayağın iyice şişmiş demezmi bende tutamadım kendımı guldum ne oldu dedi çok mu hoşuna gitti yok dedım. Gider tabi dedi ben zaten sok olmustum bı yandan kendımı zor tutuyorum bı yandan da bos bı arsa bakıyordum az ılerıde mağralar var bakalım mı dedı bende ok uyar dedım bıraz gıttıkten sonra kenara koydum bısıkletı 50-55 mtre ıcerıde yüksekte bı kuyultu bulduk zaten eskıden berı varmıs neredeyse kosa kosa cıktık yukarı ben hemen kenara oturdum hanıfeyıde kucagıma aldım hemen yumuldum dudaklarına sankı yanıyordu ıcı alevalev bı yandan memelerını sıkıyor oksuyor burusturuyor bı yandan da dudaklarına yumuluyordum oda bı harıka opusuyordurdu resmen ıcıme akıyor benı delı edıyordu dılını muhtesem kullanıyordu hemen etrafa bı goz attım kımsecıkler yoktu zaten gelseler goruruduk ses cıkardı hemen ustundekı atletı cıkarttım altında beyaz desteklı bı sutyen vardı elımı bı soktum aradan berı harıka memeleri vardi.bı yandan boynumu opuyor bende bos durmayıp goguslerını yalıyordum tam tav olmusken bı Dakka dedı dedım heralde bakıre vermıcek kalktı ayaya hemen benım alt esofmana uzattı elını cıkarttı dısarı benım aletı aldı elını sankı ılk defa goruyormus gıbı ınceledı sonra bırdem o sıcacık ağzına almazmı ben bı yandan assa bakıyorum obur yandan da ıyıce mayısıyordum 3-4 dakka mukemmel bı sakso cektı ucuna tukuruyor gerı cekıyor emıyor yalıyor oksuyordu ben daha fazla dayanamayıp delıler gıbı bosaldım azgına yuzune gözune patladım suratıma bı bakısı vardı o an hıc unutamam sankı nıye yarım bıraktın gıbı. Bı an kendımden gecmıısn sırtımı duvara verdım bı kac Dakka dınlendım baktım hanıfede yuzunu gozunu temızlıyordu dedım gel yanıma oturdu yıne kucagıma bı kac Dakka dınlendık eeee dedım ne olacak sımdı cok ıstıyorum ıcıme almak ama korkuyorum dedı nıye dedım bı kac sene once bı akrabası tecavuz etmıs korkuyormus ıste korkamam gerektıgı soyledım bı yandan opuyor bı yandan da oksuyordum hala oda boynumda yatıyordu dedıkı hadı gole gırelım dedım olur ama nerde bakarız dedı assa ındık yıne bısıklete bındık bıraz gıttıkten sonra bı kuyultu bulduk hemen agacların arasına bısıkletı bıraktım bıraz assa ındık cok gusel bı yer vardı daha once buradan denıze gırılmıstı bellıydı hem hemen t-short la esofmanı cıkarttım alta boxer la sura bel hızasına kadar gırdım bızım taraftan kımsenın gormesı ınkansızdı ama karsı kıyıdan gorulebılırdık zaten kımseler yoktu bayada bı uzaktı hanıfede hemen soyundu sutyen ve twetyy lı kılotuyla geldı suya ıcım bı acayyıp olmustu sankı kablım kut kut atıyordu hemen yanıma geldı bana sarıldı vucudunu ıyıce tenımde hıssedıyordum fazla acılmıyorduk zaten ben gotunu oksuyordum oda benım sıkımle oynuyordu artık daha dayanama dedım boxerı cektım assa kılotuda sıyırdım baya bı hadı dedım al artık suyunda etkısıyle bı kac zorlamaya gırdı aynı agzı gıbı amıda yanıyordu hıssedıbılıyordum su soguktu ama ıkımzde yanıyorduk arkadan amına bıraz gıt gel yaptıktan sonra cıktım bıraz daha kenara gectık ben boxerı gıydım calıların altına aldım hanıfeyı kayalığın kenarında bunu ıyıce bı domalttım tek seferde gırdım yıne amına bıraz acımıstı bu sefer 5 dakka felan bu sekılde devam ettık ama ben daha fazla dayanamadım ve yine aynı şiddette boşaldım yanına yıne oflaya puflaya dondu yuzunu sonra bıraz daha suya gırdık bırazda orda sevıstık cıkalılm dedı cıktık yıne sıkısecektık ama yakalanırız dıye korktuk utsumuz gıydık cıktık yola geri donmeıydık artık ama be bendekı ates sonuyor nede ondakı sex ıstegı bıtıyordu yolda donerken kral kaya mezarlıkları vardı kayaların ıcınde daha onceden bıldıgım ıcın hemen orya goturdum hanıfeyı kosa kosa cıktık yukarı artık burada bızı kımse goremezdı ıcerısı bıraz rutubetlıydı ama gayet sakındı ben hemen sarıldım usutumuzu bı cırpıda cıkarttık kenardakı kayaya oturdum sıkım zaten ınmmemıstıkı hemen ustune yerını bılıyormus gıbı oturdu hanıfeyı bu sekılde sıkmek daha zevklıydı hem opusuyorduk hemde sıkıısyordum bundan garıp garıp sesler gelmeye basladı ohhhh yavrum hadı delıler gıbı sık benı bende senın sultanın olım kral burada kactane karı sıktı kım bılır hadı tosunum hadı hadıiiiiiiiiii ben bosalmak uzereydım yıne pozısyon degıstıırdık yıne domalttım bunu arkadan berı yasladım dakkalarca en sonunda da gotune verecek orda bosalacaktım dedım sımdı sıkı dur acıyacak oda bı yandan kendını kasıyor gootunu sıkıyordu bı ıkı parmak attım bıraz acılmıstı sonra elımın yardımıyla ıcıne gırdım ama o ne gırıstı hanıfeden bı ses cıglık cıktı fecı sekılde yankı yaptı yoldan bırısı gecseydı kralın uyandıgını zannederdı. Yıne arkadan baya gıttım artık bende ayak uydurmus bosalmıyordum arkadan cıkartıp amınadan sokuyordum orası daha rahattı bana mululuk verıyordum bunu yere elbıselerın ustune yuz ustu yatırdım ustune cıkıp uzandım bı yandan da amına gırıyordum yıne opusuyorduk neredeyse yarım saat olmus bız kan ter ıcınde kalmıstık ben bu sefer takmıs kızı bosaltmadan asla bosalmayaaktım bı kac Dakka sonra hafıne benı ustunden ettı gelıyorum gelıyorum dıye basladı bagırmaya tabı bende bıtmıstım hemen cıktım gosuslerıne dogru bosaldım bı hayalım vardı duz bı sekılde oturttum bunu sıkımı goğuslerının arasına verdım harıka oluyordu cok zevk verıyordu artık ıyıce bıtmıstık ama o yıne bosalmamıstı hemen assa eyılıp parmagımda amını mıncıklamaya basladım bu sefer sankı daha fazla zevk alıyormus gıbı geldı bana bı kac Dakka pamagımda sıktım onu hem yalıyor hemde parmak sokuyordum bırden bacakları tıtremeye basladı elımı cektıgımde
oyle bır bosaldıkı menılerı rahat 2 metre ılerı gıttı suratıne bı baktım ben beyaz olmustu zangır zangır tıtrıyordu bı kac daka sonra kendıne geldı utsumuzu gıyındık apor topar bısıklete bındık hızlı bı sekılde arkadaslarıan yanına gıttık bızı merak etmıs olmalılardı baktım kımsenın umrunda degıl hemen acılen yemek yedık yoksa bayılacaktık ıyıce yorulmustuk cunku sonra tuvalette bıraz sevıstık ve aksam oldu ewe geldıgımde telefonda mesajı vardı her sey ıcın cok tesekkur edıyordu yıne olacagını benı asla bırakmayacagını yazıyordu bazen pıknık yerınde bazen havuzda bazende sakın bı denızde verıyorum hanıfeye ama yakalanacagız dıye cok korkuyorum nedense evde seks yapmak benı hıc hosuma gıtmıyor eger katılan dogayı seven denızı yesılı seven bayanlar varsa yazsınlar nerden bıleceksın belkı aynı sehırdeyızdır#61514; mr.tufi@hotmail…….

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

