hikaye , sex hikayeleri , seks hikayeleri , erotik hikayeler

Şubat 13, 2008

SEX İ YALAYIŞ

Filed under: Lezbiyen Hikayeleri — gercekhikayeler @ 3:50 pm
Tags: , , , ,

MERHABALAR BEN İSTANBULDAN FATİH SİZE BİR ANIMI ANLATAYIM BENİM BİRTANE MANİTA VARDI ADI FİLİZ ONUNLA ÇOK GÜZEL GÜNLERİMİZ GEÇMİŞTİ ODA BENİ ÇOK BEYENİYORDU 19 YAŞINDA 1.82 BOYUNDA SARIŞIN ELA GÖZLÜ BİRİNİ KİM BEYENMEZKİ NEYSE BİZ HER GECE TELEFONDA CİNSEL İLİŞKİDEN BAHSEDERDİK BİR GÜN YİNE BÖLE BİR CİNSEL İLŞKİDEN BAHSEDERKEN BİZ NE ZMN YAPICAZ DEDİM ODA BANA EVLENİRKEN DEDİ AMA HAYELLERİMDE O AKLIMDA O BİR DAMLA ÇIKMIYORDU BİR GÜN FİLİZİ EVİME ÇAĞIRDIM YİNE MUAHBBET SOHBET DERKEN KONUMUZ SEXE GİRDİ UFAK UFAK SEVİŞMEYE BAŞLADIK ARTIK KENDİMİ TUTAMADIM VE ELİMİ AMINA DOĞRU SÜRMEYE BAŞLADIM O YAPMA DEDİKÇE BEN DAHA ÇOK TAHRİK OLUP SÜRTMEYE BAŞLADIM SONRA TOPARLANDI VE AYAGA KALKTI OLMAZ DEDİ YALVARDIM NE OLUR DEDİM BİKERE ÖLE BİR ÇARESİZDİMKİ ARTIK KENDİNİ ÖLDÜRECEK DERECEYEE GELDİĞİMİ SÖYLEDİM ODA TAMAM DEDİ ÜSTÜNÜ ÇIKAR DEDİM YAVAŞ YAVAŞ SOYUNMAYA BAŞLADI BENDE DİREK YARRAGIMI ÇIKARDIM 20 CMLİK BU ÇOK BÜYÜK DEDİ ODA İLK DEFA GÖRDÜĞÜ İÇİN YOKDEDİM BU ERKEKLERİN EN UFAGI DEDİM ONDAN SONRA KÜLODUNU ÇIKARDIM YALAMAYA BAŞLADIM ONUNDA ÖLE BİR HOŞUNA GİTMİŞ OLACAKKİ DEVAM NE OLUR DEVAM ET HEP YALA DİYORDU SONUNDA BOŞALDI TABİKİ BENDE ŞİMDİ SIRA SENDE DEDİM SENDE YALICAKSIN DEDİM ODA TAMAM DEDİ VE YALAMAYA BAŞLADI DOLDURMA YALARMIŞ GİBİ YALIYORDU KALBİM ACAYİP BİR ŞEKİLDE ATIYORDU EN SONUNDA AGZINDAN YARRAGIMI ÇEKTİM VE AMINA DOĞRU SÜRMEYE BAŞLADIM HADİ HADİ SOK DİYORDU AMA Bİ YANDANDA KORKTUGU TİPİNDEN BELLİYDİ NEYSE BİR ANDA KONTRÜLO KAYBETİP DALDIRDIN AMINA SOKTUKCA DEVAM ET DİYODU ARTIK ÖLE BİR ZEVKE GELMİŞTİKKİ 10 POSTA GİTMİŞİZDİR İKİMİZ SONRA YAVAŞ YAVAŞ YALAŞMA FELAN DERKEN GİYİNMEYE BAŞLADIK SEN BAKİRE OLDUGUNA EMİNMİSİN DEDİM ÇÜNKÜ KAN GELMEMİŞTİ AMA DEMİŞTİ BAZI VAJİNALAR GEVŞEK SONRADAN GELİR DEMİŞTİ AMA ARTIK O YOK VE ABAZAYIM ABAZALIIGIMI İNDİRMEK İSTEYEN BAYANLAR VARSA BUYRUN zorlugs_6@hotmail.com EKLEYİN GÖRÜŞELİM

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

